Thursday, July 7, 2011

Maafkan aku..

Allah..

Maafkan aku..

Kerana aku tak kuat menerima dugaanMu..


Allah..

Maafkan aku..

Kerana aku tak dapat bersabar pada hentakan pertama..


Allah..

Maafkan aku..

Kerana hatiku terguris dengan ujianMu..


Allah..

Maafkan aku..

Kerana aku bukan hambaMu yang baik..


Allah..

Maafkan aku..

Maafkan aku..

Maafkan aku..


Sahabat..

Aku bersyukur kepada Allah..

Kerana Dia mengurniakan aku nikmat yang terlalu besar..

Yang tak pernah terlintas di fikiran..


Tapi sahabat..

Maafkan aku..

Kerana aku tak dapat bersabar..

Kerana aku menitiskan air mata..

Kerana aku tak dapat menahan tangisanku..

Pada saat ujian datang bertamu..


Andai sahabat kecewa..

Maafkan aku..

Kerana aku insan biasa..

Yang masih bertatih di jalan yang penuh berduri ini..

No comments:

Post a Comment